Sivut

maanantai 29. heinäkuuta 2013

....ashamed.

Tosiaan viimekerralla valittelin sitä kameran johdon toimimattomuutta, joten siitä johtuu tämä mystinen pitkä tauko joka mulla nyt on taas postaamisesta ollut, pahoittelut siitä :l Nyt kuitenki äiti sai työpaikaltaan lahjaks uuden kannettavan ja tän kaa kamera ONNEKS näköjään suostuu yhteistyöhön.
(äiti on siis ollu työpaikallaa nyt 15 vuotta ja sai valita jonkun lahjan, se ois saanu ulkomaanmatkanki itellee mut se otti läppärin, hmmmm.. ollaa vissii maailmankaikkeuden hurjin datisperhe ku nyt kaikilla oma kone? (mulla kaikkein paskin, nyyhq)) 

Mutta niin, mitäs ihmettä mä nyt kirjottaisin. Viikonloppuna oli Kohaus, joten suuntasin siis Koskelle lauantaina. Oli tosi ihanaa nähä ihmisiä, tuntuu et oon ollu jotenki ihan lukkiutuneena neljän seinän sisään koko kesän ku oon nähny kavereista oikeestaa vaan Jenniä? Muita kerran-kaks :D

nom! 

Oon kans koittanu jaksaa käydä salilla, viimeviikolla olin neljänä päivänä ja tää viikko alko lupaavasti ku mentiin Jennin kanssa illansuussa salille treenailemaan. Siin kyl tulee tosi mahtava olo, etenki ku huomaa saavuttaneensa tuloksia, jaksavansa paremmin jne :) Olin tänään ylpee itsestäni ku jaksoin jalkaprässissä nostaa 120 kiloa, alottaessani salitreenin jaksoin tuskanhiessä nostaa sen 50 kiloo....... :D
Salilla käynnin lisäks oon edes YRITTÄNY syödä välillä terveellisemmin. Ylläoleva luksussalaatti sisältää miniluumutomaatteja, jäävuorisalaattia, kurkkua, ananasta ja maustamattomia cashew pähkinöitä, on meinaan ihan älyttömän hyvää salaattia ja tarvittaessa toimii ihan lounaanaki ! Oon kyl syöny tota lähinnä lisäkkeenä...



mari 17 vee syö mustikkaa......

salaman raiskaamat mustikat.

Rakastan kans marjoja, kesän aikana on tullu syötyy mansikoita ainaki enemmän ku laki sallii, ja viikko sitte äiti toi rasiallisen mustikoita. Melkee puolet siitä heilahti mun massuun, hupsistakeikkaa. Toisaalta massun lisäks sitä pääty käsiin, nassuun ja jopa olkapäähän (olin hämmentynyt tästä) , en kyllä tiiä pystyykö kukaan syömään mustikoita ihan siististi...?

Huomenna tiedossa psykologian kirjotuksiin lukemista, kuntosalille meno ja kenties mitä muuta mä vielä keksin ;p

Mahtavaa alkavaa viikkoa jokaselle :)

ps: Mua voi nykyään seurata myös instagramissa, löytyy nimellä supermarsa

4 kommenttia:

  1. Hyvin sujuu tuo mustikoitten syönti ;):DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :') Mut toi kans lähti ihan yllättävän helposti, iha vedellä ilman saippuaa :o Yleens saa hinkata nii perkeleesti ja silti jää vähä jotai jälkiä johonki suuntaan naamaa :D

      Poista
  2. Mari, möhlöpöhlö, postaaa!!! :D

    VastaaPoista