Sivut

lauantai 24. elokuuta 2013

Mikään ei toimi.

Musta tuntuu et melkeen jokanen mun blogiteksti alkaa jonkunnäkösellä selittelyllä et miksen oo postaillu, mut se tuntuu selvästi olevan mulle sopiva linja. Mun puhelimen usb-johto sano itsensä irti, olin jo suunnitellu tekeväni varmasti tosi hauskan ja kivan postauksen joka sisältää mun puhelimen kuvia, mutta ku en niitä koneelle saanu ni no can do :( Kameralla en oo kauheesti ees yrittäny kuvailla, puhelin pysyy paljon kätevämmin mukana ni sillä on kivempi nappailla kuviaki.
Toisaalta mulla on tässä koulunki puolesta aikalailla kiirettä, joten postailu on jääny ja saa jäädäkki jokskuks ajaks pimentoon, kirjotukset lähestyy, God save me! Siihen saakka siis ainakin nyt taukoa kun saan hommattua uuden usbin....johon mun rahatilanteella menee aikaa :D

Nyt ku kuitenki tässä kirjottamassa olen, ni mainittakoon että oon tässä pikkuhiljaa laittautumassa ja lähdössä yhden ala-aste aikasen parhaan ystäväni läksiäisiin. Hän kun lähtee toteuttamaan unelmiaan au-pairina Ranskassa koko ens vuodeksi, ja täytyyhän hyvästit jättää oikeen kunnolla :)

Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin :)

Koittakaa malttaa <3

1 kommentti:

  1. Jos sul on netti kännykäs niin kokeile ihmeessä skydriveä! Siirrät vaan kuvat skydriveen kännykässä ja sitten netissä avaat skydriven ja tallenat kuvat koneelle:)

    VastaaPoista