Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Voi pläääh!

 ... KIUKUTTAA! Kamera ei suostu yhteistyöhön tietokoneen kanssa enkä siis jostain syystä nyt saa kuvia koneelle. Toivottavasti toi nyt on vaan jotain väliaikasta vammailua koska noi johdotki on nykyään ihme kalliita ja urgh. :| En tykkää ! 

super outo valaistus :o
Tollasta tänään päällä, toppi vissiin ihan vapaa valinnasta ja shortsit kappahlista. Käytiin äitin kans kaupungilla aamupäivällä ruokaostoksilla ja ostettiin samalla mulle hiusväri kaappiin odottelemaan et värjäyksen aika tulee. Ostin punasempaa sävyä ku yleensä, en ees just nyt muista koska mun koko pää ois ollu viimeks punaruskee? Kuudennella luokalla varmaan? :D


tollasta tiedossa siis elokuussa!


                                

Viikon luontokuva, arvatkaapas mikä toi tossa ylhäällä on? Okei okei koska arvauksia on niiiin paljon varmaan tulossa (ehe, ehe)  ni säästän kaikkien aikaa ja kerron että äiti on niin innoissaan mein tulevasta marsuhankinnasta et se viimeyönä virkkas tollasen pienen marsun pesän :'D En sitte tiedä onks toi niin kovin käytännöllinen, mut hauska ja söpönnäkönenhän se on...

Hei niin ! Huomatkaa yläpalkissa oleva uusi marsa välilehti, sieltä löytyy hiukan lisätietoa musta ja jotenki mua miellyttää et etusivu on jotenki vähän..täydemmän näkönen ;p

Nyt mä alan punnitsemaan vaihtoehtoja että mitä tekisin vielä tänään, ehdoton illan kohokohta on tietysti kello kasi kun telkkarista tulee Huippumalli haussa, eh, oon vähän tv:n orja...

Miten te vietätte normaalisti arkipäiviä lomalla? :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti