Sivut

torstai 18. heinäkuuta 2013

Smile everytime you can.

Huoh, suunnittelin eilen itsekseni että tänään vois olla kiva päivä mennä rannalle ottamaan aurinkoa, mut haaveet siitä kaatu jo aamulla koska tuollahan on tollasta harmaata ja tuulista... Hyvästi haaveet ruskettumisesta! Oonki nyt lähinnä masistellu sisällä tän päivän, keksisköhän sitä vielä jotain järkevää tekemistä illaks? 

Eilen kävin skootterilla Loimaalla, suuntasin Sportiaan johon äitillä oli 100 euron lahjakortti jolle sillä ei ollu itellään kauheesti käyttöä, joten mäpä menin metsästämään jonkun näköstä verkkatakkia.

tuntu tyhmältä laittaa noin paljon vaatteita vaik aurinko paisto, mut jäädyinki silti matkalla

uusi kiva plus tosi edustava kuvausympäristö.

Löysinki tollasen Niken (JUST DO IT! sori, oli pakollinen) takin, joka ei ollu ees kyseiseks merkiks kauheen kallis, 55 e :) Ainoo ärsyttävä puoli tossa on että toi vetskari on myyjän sanojen mukaan "reteesti jenkkiläinen" eli ns 'väärin päin' kun yleensä oon tottunu että oikeella kädellä sujautetaan se liuska siihen vetskarimöykkyyn ja sitten vedetään vetskari ylös, ni tässä se möykky onki oikeella puolella ja liuska vasemmalla. Kyllähän tohon siis tottuu mut sovittaessa olin iha hämmästyny ku tuntu ihan omituiselta :D
Ostin kans oikeen neonpinkin urheilutopin, mut sitä en nyt syystä tai toisesta näköjään muistanu kuvata. Noh, myöhemmin sitä varmaan näkyy mun päällä postauksissa.

...nyt koska mun inspiraatio katos johonki ni jätän tän ihmeellisen tynkäpostauksen tälläseks. Aesdfgknebgsejnovgkf tää harmaus tylsistyttää mun aivot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti