Sivut

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Ajatuskatko ja ovelaakin ovelampi otsikko.

On perjantai-ilta ja kello on lähes yheksän, mä haukottelen täällä ja heräsin just pieniltä torkuilta. Nukahtaminen eilen illalla veny vähä pidemmälle ku piti, koska kännykkäähän on tosi kätevä pitää mukana vielä sängyssäki ja viesteillessä menee nopeesti aikaa niin ettei huomaakka, joten olin aivan tajuttoman väsyny ku herätyskello soi tänää aamulla puol yheksältä. Jaksoin kuitenki nousta ylös ja suoriuduin jopa kaikista aamutoimistani ennenku iskä kurvas mein pihaan (tietämättömille siis tiedoks et mun porukat on eronnu jo joskus ... long time ago) ja lähettiin sitte ajelemaan vähän, ja suoriuduinkin melko mallikkaasti (vaikka jo ekassa risteyksessä sain auton mukavasti sammumaan) mein mammalle saakka. :)

päivän rentoiluasu, topista ei muistikuvaa mut shortsit sarasportista.
Mamman kanssa on aina niin mukava höpistä kaiken näköstä, ja viihdyttiinki siellä taas useampi tunti (ruoka- ja kahvipöydän ääressä tietysti, buhahaha) ennenku lähdettiin, tai mä lähdin, ajamaan takas kohti kotia. Olisin varmaan suoriutunu kotimatkasta paremmin ilman iskän typeriä ohjeita siitä etupenkiltä koska se sai pari kertaa mut retuilemaan vaikka olin suoriutumassa ihan mallikkaasti omin avuin :D
 
                                        

Yritin eilen kuvailla mun puhelimen kameralla tota mun uutta rannekorua, mut tosiaan totesin ettei sillä kauheen tarkkoja kuvia saa otettua. Sellasta kans oon miettiny et vois pyytää joululahjas jonkun näköstä järjestelmäkameraa, tai jotain muuta sellasta kameraa millä sais oikeesti hyviä kuvia, mut toisaalta en sit taas tiedä ku oon kans vähän elätelly toiveita et saisin sitte synttäreinä jonkun näkösen auton.. Ja sen ja autokoulun hinnassa on kyl aika paljon rahaa kyseessä että ehkä pitää vaan täysi-ikäistyttyä hankkia joku työpaikka että saan sitte omasta rahasta säästettyä kameraan...

Oon ilmiselvästi Turku ihminen, koska huomenna taas turkuilemaan mutta tällä kertaa äitin kanssa ja suunnitelmissa ois mennä kattomaan eläinkauppoja läpi ja ehkä _ehkä_ EHKÄ huomenna on se päivä josta äiti on jo pitkään haaveillu... otetaan uudet marsut 8)
Meillä siis on ollu marsuja aikasemminki, joskus 2000-2001 meillä oli mein ensimmäinen Malla-marsu, joka tosin jouduttiin antamaan toiseen perheeseen ku mun veljelle tuli allergioita ja heinä kuulu yhtenä niihin. Myöhemmin vuonna 2004 voitiin ottaa kaks uutta marsua, ku velipojan allergiat oli laantunu ja nykyään se onki allerginen lähinnä koirille ja kissoille, niimpä meille muutti Mimi ja Pörrö. Kauheeta ku en muista mitään vuosilukuja mut oisko ehkä ollu 2007 (Ansku tuu korjaamaan jos ite muistat paremmin? Tai Juulia?)  ku siskopuolten marsu Lissu muutti meille, myöskin heinäallergian takia. Allergia you bastard!! Tyttöset kuitenki viihty yhdessä, kunnes 2008 lopulla Mimi joka oli siis sellanen eniten mun marsu, kuoli :| 2009 vuonna lähti Pörrö ja muistaakseni Lissu porskutti vielä uudelle vuosikymmenelle mut kuoli vielä 2010 vuoden puolella.
......en tiedä kiinnostiko ketään mun random marsuavautuminen mut, meni jo ! :D

Pörrö, Lissu ja Mimi <3


Onks teillä ollu jotain lemmikkejä joita ootte voinu sanoo omiksenne? :) 
Nyt mä meen kattomaan viel vähän telkkarii ja selaamaan tota mein kirjalistaa et kuin armottomia hankintoja mun pitäs tehä ennen koulujen alkua, plääh..

Hyvää viikonloppuu kaikille :*



5 kommenttia:

  1. Vähä kivaa jos tulee lisää marsuja!!! :))) Ei saa päästää karkaa olohuoneesee :A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl niitä on varmasti tässä viikon parin sisällä tulossa tänne, oon niin ilonen :) Tietty siis ihan itteni puolesta mut siis etenki äitin takia ku se niin onnellisena on virkannu marsuille tollasen pienen pesän valmiiks ja kaikkee, awws :D

      Poista
  2. Voii Lissu ♥ Joo oisko se ollu jotain 2007-2008 kun se muutti teille ku mun allergia nousi uudelle levelille (nykyään ollaan vielä isommalla levelillä ku pahimmalla heinäkaudella sain tänä kesänä jo hengitysoireita ihan normi elämässä kun tuolla ulkona liikkui ja edelleen tätä yskää kuudetta viikkoa :D juu ja ei älä mene lääkäriin pyytämään astmapiippua tms? Kärsi rauhassa oireesi)
    Mutta voi aaww, mäki haluisin jonkun lemmikin taas, mutta ei oo kyllä aikaa ja muutton mahdollisuus ja todennäköisyys hetki hetkeltä lähempänä... Joten ehkä sitten, kun oon vakiintunut johki omaan kämppään ja on rahaa elättää myös joku karvakamu (enkä tarkota nyt miestä, ehe ehe) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :O oooou, ei kiva noi hengitysoireet. Meet lääkäriin ennenku tukehdut johonki pölyihin! :c Mut niimpäniimpä ja hahah toi karvamies ::D

      Poista